Kärlekens dag idag!

Den där mysiga dagen började med vab... eller rättare sagt insåg jag det redan 01,25 i natt när Karl hade kräkts ner hela hans säng =S Andra natten i rad..... Jag har bara typ två uppsättningar med täcken och kuddar, så nu får vi hoppas att han inte kräks i natt igen..

Sov med Karl iaf, sen i stora sängen i hans rum och vaknade ledbruten kl 06.30 då prins tyckte att det var dags att gå ner...

Hela dagen har flutit på, har försökt städa och göra mysigt hemma tills maken skulle komma hem, men att städa med Karl i hälarna är som att kratta löv i storm, haha!

Maten blev iaf gudomligt god och kvällen har avslutas med poweryoga och det enda jag saknar är den där riktiga känslan av glädje.... För mycket tårar och saknad inom mig <3

Hoppas alla ni goa medmänniskor iaf haft en bra dag idag!



Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

Älskade du... <3 Vi hade en fin dag!

Håller med dig om den där lilla stormen, den infann sig här hemma också, även om det ivrigt försökte hjälpa till när vi plockade här hemma. Haha.. =)

2011-02-15 @ 07:42:36
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0