Skämmes tamefan!

Ja det gör jag nästan......... Tiden för att blogga har varit minimal och när jag stressar då får jag blockering i hjärnan och orden fastnar i fingertopparna!

För att summera mina dagar så var jag ju till läkaren i torsdags och jag nojjar mig lite att det är nått annat skit i min mage, men försöker skjuta bort dom tankarna och hoppas på att blodproverna kommer snabbare än blixten!

Fredagen tillbringades med svägerskan och svågern och tacomys!

Lördagen så var det jobb, jobb och jobb och sen blev det mys hemma hos min moster med kusiner, kompisar, mamma och mostrar =) Mycket trevlig med mycket gott att äta! Sent blev det i säng också!

Söndagen började med frukost hos moster och sen hämta hem Matilda och skjutsa hem Moa till hennes krypin!
Turligt nog så drack jag ingenting igår eftersom jag skulle köra bil idag för i Salbohed stod farbror Polis och stoppade mig, så jag fick både visa körkort och blåsa. Det är nog tredje gången i mitt liv som det hänt =)

Sen har vi varit och firat svågern Danne som fyllde hela 30 år så just nu är vi båda 30 plussare ;-) Iaf ett tag till!

Ja det var väl min helg och jag skäms fortfarande, ska skärpa mig ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0