Den där tiden!

Mitt liv är så fullspäckat att jag knappt hinner med mig själv. På allt så är jag dessutom disträ och allmänt förvirrad, haha! Myshelg har vi iaf haft. Fredagen blev det fika med Irene, medans maken var på personalfest, jag som hade hoppats att jag skulle bli medbjuden, men inte då ;) Lördagen bestod av firandet av min älskade systerdotter Tuva som fyllde 6 år, sen hem, ut på en runda (jag är imponerad av mig själv, som tränar i min ensamt) och hem och dammsög huset för att ta emot gästerna Sophie och Ove med deras barnaskara! Det blev en mysig em som snabbt blev till kväll och vart 6 timmar tog vägen fattar jag inte! Söndagen har bestått av en promenad och sen har jag vilat! Något spökar i min kropp, halsen värke och huvudet dunkar och jag känner mig småhängig! Så imorgon blir det vila från motion.... om jag inte är bättre förstås! Nu ska jag vila lite....

Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

Krya på dig nu gumman min! <3

2011-06-19 @ 19:00:45
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0