Blod svett och tårar...

Nja nu överdrev jag nog lite, men svettig det blev jag allt.

Gick en runda med Anna ikväll och det var sååå skönt trots att jag känner mig lite blåst för vindarna är rätt kyliga ute =)

Man hinner avhandla en hel del när man går och det är så kul att prata och gå samtidigt =) Är nog därför jag sällan går själv för det är inte lika kul.... Skulle vilja ha lite ljudböcker, men jag är så snål =S Storytel är ju bra, men lite för dyrt tycker jag ändå för jag köper ju gärna pocketböcker när jag väl köper några, MEN jag har alldeles för sällan tid att läsa. Blir typ bara på semestern!

Nu väntar lite TV.


Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

Nej det är såå tråkigt.. Cyklade som sagt 12 min, men hur kul var det när man var ensam då.. =(

2011-05-19 @ 21:21:45
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0