Ens rätta jag!

Hur kan du vuxna arbetskamrat helt plötsligt förändra sitt beteende så mycket att du knappt pratar med en längre?? Jag har aldrig gjort dig något, aldrig yppat ett ont ord och än mindre pratat skit om dig med andra!

Att någon pratat skit om mig till dig står ganska klart och man kan ju inte låta bli att fundera på vad som sagts... Att denne som pratat skit dessutom måste vara en som står / stod mig rätt nära gör  inte det hela mindre kul.....

Du vet alldeles säkert vem du själv är och vad du sagt och jag hoppas att du skäms och att du förstår att ingenting längre kan bli som det varit!


Klarar mig gott och väl utan er!


Kommentarer
Postat av: Karin

<3

2011-05-24 @ 13:50:53
URL: http://kramkolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0