Monday morning!

Älskar den låten, men jag sjunger den inte just nu.


Började morgon med migrän, grattis grattis........ Inte ska man väl få vara pigg och glad och kry heller??
 

Gick upp kl 5 för jag ska till Borlänge idag på utbildning och imorgon med för den delen så för en gångs skull så blir det hotellnatt som jobbet betalar =) Vi är 8 st (tror jag) tjejer som ska till på en Care-utbildning som jag tror handlar om förstå kunderna bättre och de andra som varit iväg har varit nöjda så jag hoppas att vi också tycker att den är lika bra =)


Synd att mamma flyttat ifrån Borlänge nu för jag hade gärna åkt hem till henne en sväng <3


Nu blir det strax att väcka de små änglarna och göra dom klara för dagis!


Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0