Zombie.........

Idag är jag oerhört sliten. Huvudet känns som en sprängd fotboll och ögonen tunga som bly!

Hade svårt att somna och nån gång närmare 12 så slocknade jag. Kl 1 vaknade Jonna och sen var det lögn i helvete att få henne att somna om. Hon var törstig, kissnödig, kramig, kissnödig, törstig... Karl låg för nära, hon höll på att ramla ur sängen, jag skulle klia henne på ryggen osv...... K 2.30 somnade hon om och då dunkade mitt huvud så jag trodde jag skulle kräkas.

Kl 6.30 slog de små upp ögonen och dagen började och jag känner mig mer död än levande...... Tur att jag har lediga dagar såna här dagar.......

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Usch ja det är väl kul! Inatt har Nova kräkt var 20:e min som micke tog hand om men jag hjälpte till fram till sena kvällen sen var det morgon 5.40 tyckte Elliot. Dock ingen annan som verkar vara sjuk. ÄN! kram

2011-10-21 @ 11:28:34
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0