Efterfrågan.

Jag vet några som gärna vill se bilder ifrån resan, så jag ska lägga upp lite. =)




På den här restaurangen åt vi vår andra middag. Vi hade äntligen vågat gå mot stan och det var INGEN besvikelse, utan staden var sååååå mysig!
Jag vet någon som är suverän att fota mat ;) men jag kommer sällan ihåg det. =P Detta är iaf vad jag åt och det var riktigt gott, men stoooora portioner.
En god drink måste man ju ta. =)
Barnen levde livet. =)
Mystid på stranden.... <3
Berget ni ser i bakgrunden är Turkiet. =)
Underbart härligt skönt!
Danne njuter... =)
Phytagorion.
Skämsbild på mig. =)
Kolla in utsikten ifrån restaurangen. =)
Mina älsklingskillar!
Det fanns en lekpark som alla barnen lekte i. ;)
Trötta barn myste med lite film i vagnen. =)
Finaste Jonna. <3
Gyros-mys vid hamnen. <3 Mucho gott var det!!
Det är synd att bilden inte blev lika klar som jag hoppades.
Nästan ALLA bilar på Samos hade regskyltar som började med MOA.
På den här bilden så är fyra bilar om har det. =))
Mörk, men underbar bild. <3
Otroligt härliga gator....
Jonna som gjort illa sig lite i lekparken bakom hotellet.
Karl <3
Hjärtformad sten. <3
Resesällskapet badar. =)
Badmys!
Denna enorma båt får avsluta bilderna. Den låg i hamnen och ALLA som gick förbi fotade den. =) Helt
galet stor och JA hade dom frågat om jag ville åka med hade jag följt med. =))

Kommentarer
Postat av: Karin.. <3

Guuud så härligt!!! Jag vill genast åka igen! =P Ni verkar ha haft kanondagar och mysigt som bara den! <3

2011-09-22 @ 22:43:11
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Anna k

Häääääääääärligt är bara förnamnet!

2011-09-24 @ 07:36:16
URL: http://anderssonhill.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det ser heeelt ljuvligt ut. Tror aldrig man kan få för mycket av sol och bad, god mat, ouzo och härligt sällskap.

Den där kycklingrätten ser underbart god ut !

2011-09-25 @ 09:23:38
Postat av: Anna-Karin

Ni ser ut att ha haft det helt underbart och vilka fina bilder. Blir otroligt sugen på att åka till värmen igen. Kram <3

2011-09-25 @ 13:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0