Se på mig....

Idag är jag megastolt över mig själv.

Provade löpbandet igår och jag gick i 3 km och det kändes som att jag hade gått 6 km.... Längtade efter mina gåsällisar och insåg lite lätt att det är verkligen underbart att gå ute!

Så i morse tänkte jag att jag kör en tripp igen och jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa det flöt! Jag SPRANG i 2,5 km vilket är det mesta, bästa jag någonsin gjort. Tror inte ens jag sprungit så långt som liten, så ni kan bara gissa hur glad jag är!
2,5 km på 16 min, blir 5 km på 32 min och 1 mil på 64 min...... Nu ni är jag på G! Jag har hittat hur fort jag ska springa... Att jag stannade på 2,5 var inte konditionens fel utan tiden på löpbandet var inställd på 30 min och när den så stannade blev jag sååååå stum i foten. Det känns som man flyger när man går, haha!

Underbart glad är jag iaf!

Kommentarer
Postat av: Karin.. =)

Sååå himla bra gumman!!!! =D Nu längtar jag efter mitt löpband, vill ha hem det.. Måste fixa plats! =P

2011-09-04 @ 07:33:26
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Fnulan

DUKTIGT!!!!!! Jag kommer inte igång....

2011-09-06 @ 00:32:37
URL: http://www.fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0