2012

Hur summerar man 2011......

Året då 10 kg försvann från min kropp, något bättre motion kom till och ett år jag varit mer "ledig" än jobbat.

Höjdpunkten på året blev trippen till Samos med min underbara familj och hack i häl våran tripp med familjen L till Falkenberg. Hoppas på en tripp i sommar med dom också. =) <3

Nu ser jag fram emot en rekreationsvecka i Egypten med vännen C. Maken håller ställningarna hemma för att i slutet av maj åka på fotbollsresa med en vän.

Skönt att leva ihop med en man älskar och som ändå ger varann friheten att få göra det som är bäst för en själv mellan varven.

Nu blir det att tampas med de två som ska enas om vilken film de ska titta på. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0