Hjärtat i halsgropen!

Väntar på utbetalning ifrån FK i sedvanlig ordning numera, men inget på kontot. Ringer och pratar med en handläggare som gör att jag får ökad puls och svettningar inför månadens räkningar som ska betalas.....

En annan som är så där lagomt rofylld av sig och med en ängels tålamod *NOT* ringer tillbaka till FK och begär att få lite bättre förklarat för mig vad som är problemet, då säger en ängels röst att det är inga problem alls. Någon här har lagt ärendet hos fel avdelning och det är det som strulat.

Tänk om den första handläggaren hade kunnat bemöda mig lite mer tid och svarat på detta, så slapp hela fm gå åt till att svära och vara allmänt irriterad på något som inte ens var ett problem för mig!


Kommentarer
Postat av: Karin..

Ja gud jag glömde fråga hur det gick... Vilken tur att det löst sig! <3

2012-01-26 @ 21:59:49
URL: http://kramkolan.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Är du sjukskriven? Kram

2012-01-27 @ 03:15:37
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0